POWRÓT

BUDOWANIE MARKI PRODUKTU I WIZERUNKU FIRMY - na przykładzie marki i wizerunku ekologicznego.

  BUDOWANIE MARKI PRODUKTU I WIZERUNKU FIRMY - na przykładzie marki i wizerunku ekologicznego 

 

Cel oferowanego szkolenia:

  • przekazanie wiedzy na temat znaczenia wizerunku firmy i marki jej produktów dla realizacji strategicznych celów businesowych,
  • przedstawienie przykładów wyboru wizerunku, który "przyciąga" te grupy udziałowców (klientów, kontrahentów, potencjalnych pracowników) , którzy w nawiększym stopniu mogą wpłynąć na sukces przedsiębiorstwa,
  • uświadomienie problemów i pytań, które powinny poprzedzać decyzję o budowaniu takiego a nie innego wizerunku firmy
  • uświadomienie kluczowych etapów i zagadnień dla realizacji projektu zmiany wizerunku firmy

Program szkolenia:

1. Wizerunek firmy i marka produktu.Wizerunek ekologiczny firmy i marka ekologiczna produktów -  biznesowe szanse rozwoju firmy

  • Pojęcie wizerunku firmy i potrzeby biznesowe firmy adresowane budowaniem odpowiedniego wizerunku.
  • Produkt ekologiczny – eko-marka – przykłady
  • Potencjał wzrostu rynku na eko-produkty i szanse dla firm identyfikowanych z wizerunkiem ekologicznym

2. Czynniki kształtujące wizerunek firmy

·       Tożsamość - kultura organizacyjna – co się kryje pod tym pojęciem. Jak można zidentyfikować tożsamość własnej organizacji, ćwiczenie praktyczne Przeprowadzenie samooceny organizacji z wykorzystaniem narzędzi rekomendowanych przez Camerona- Quinna

  • Reputacja firmy – jej istota, trwałość oraz powiązanie z jakością produktów/usług.
  • Oferta produktowa i usługowa – eko-marka atutem w konkurowaniu produktami/ usługami 
  • Otoczenie fizyczne/środowisko –wpływ  otoczenia fizycznego i dbałość o otoczenie a wizerunek firmy.
  • Rola personelu pierwszego kontaktu w kształtowaniu wizerunku firmy,
  • Znaczenie wrażliwości komunikacyjnej oraz spójności komunikacji werbalnej i niewerbalnej dla zapewnienia wiarygodności przekazywanych komunikatów.

3. Spójność wizerunku firmy i jej całościowej identyfikacji

  • Przykłady niespójności – ich interpretacja przez klientów, kontrahentów, pracowników

4. Program zmiany wizerunku – kluczowe etapy wdrażania

 

  • Wizerunek obecny versus docelowy
  • Zmiana wizerunku versus Wizja, Misja i Strategia
  • Cele komunikacyjne
  • Plan komunikacji w różnych obszarach funkcjonowania
  • Wdrażanie zmian
  • Kontrola realizacji programu zmiany wizerunku
  • Wnioski pokontrolne
Czas trwania 2 dni: 16 godzin

Cena 1 uczestnik - 490 zł netto

W cenę szkolenia wliczone są:

  1. materiały szkoleniowe
  2. imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
  3. obiad, przerwy kawowe.